Koučování obchodníka - příklad z praxe

29.09.2011 11:36

 

Pro každého kouče, ale nejen něho je klíčové umět správně klást otázky.

 

Na základě pozitivních ohlasů na náš blog a přímo vznesených požadavků, přinášíme část osnovy koučovacího rozhovoru s obchodníkem.

Výtah z osnovy koučovacího rozhovoru kouče a obchodníka:

1. obchodníkovy pocity z jednání s klientem - obchodníkovo sebehodnocení,
2. debata nad zjištovaním potřeb zákazníka,
3. debata nad způsobem projevení zájmu o klienta a zda reakcím klienta porozumněl,
4. debata nad rychlostí prodejního rozhovoru: zda klient byl správně usměrňován ke svému rozhodnutí, zda mu byly poskytnuty veškeré informace a zda byly nalezeny užitky pro klienta rozhodující pro jeho koupi,
5. obchodníkovy náměty nad případným zlepšením pro příště,
6. debata nad provedením ujištění obchodníka o tom, zda mu klient rozuměl a zda uplatnil pravidlo 20% hovoru se ptám a 80% hovoru klient odpovídá,
7. kouč v závěru podtrhne pozitivní faktory jednání obchodníka.

 

Správce informace: Daniel Zátopek, webmaster@inselect.cz

—————

Zpět